miercuri, 19 ianuarie 2011

Notre créativité

Adersa => http://nuestra-creatividad.forumhit.ro/

Titlu:  Titlu spuse multe chiar daca e in franceza, vine tradus "Creatiile noastre sau creativitatea noastra". Deci este vorba de un forum ce accepta creativitatea membrilor de orice fel.
Nota e 10
Pentru grafica forumul si cat de originala ati facut-o:  Aici e o mica problema. Banner-ul e prea incarcat cu efectele speciale si intunecat, iar denumirea e scrisa cu niste culor cam prea tipatoare pentru acel fundal. Scrisul violet pe alb, face sa cam doara ochii. Apreciez micutele imagini de la sectiuni ce au dimensiunea de 45x45 parca. La legenda unele nume sunt scrise cu, culori tari si electrice, ce sunt greu de privit, iar anuntul de Craciun ar trebui sa dispara, ca a trecut Craciunul de mult ^.^
Nota e 8
Reguli si respectarea lor:  La reguli as putea sa spun ca are un sistem difersificat, ca vedem pentru o gramada de zone din forum. Sunt respectate 100%, fiindca nu am vazut nici unul scazut la warm sau banat. Felicitari
Nota e 10
Descrierea forumului:  Singura descriere ce am gasit-o a fost chiar titlul sau si fiindca nu prea am ce sa spun, sa spun ceva despre staff-ul sau. Are doi administratori si un moderator zonal sa spun asa. Are 26 de membri si ar fi pacat sa se inchida, fiindca e diversificat si aveti de unde alege sa postati
Nota e 10
Total: = 10+8+10+10 = 38:4 = 9,5
Eu spun ca merita vizitat si populat ^.^
Am aprobarea administratoarei principale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu